«Экспресс К» — ежедневная общественно-политическая республиканская газета
Уважаемые дамы и господа,
мы запустили новый сайт.

Вы можете перейти на него по ссылке express-k.kz

№166
(18244)
от 08.09.2015
Ленинская Смена
Сегодня:
Вторник, 30августа 2016года
Знак почета. Пролетарии всех стран соединяйтесь!
Экспресс К Главная страницаПоискОбратная связь Экспресс К
Экспресс К
Ежедневная общественно-политическая республиканская газета. Издается с 7 ноября 1920 года
  Первая полоса
  ЭКстренно
  Подробности ЭК
  Общество
  Регион
  Объявления
  ЭКспромт
      АНОМАЛИЯ
      ой бай!

ЕСТЬ ХАБАР , ЧТО:
№ 305 (16691) от 08.04.2009
Хабар за чистую монету выдавали Марк АЙСБЕРГ и ПаМир

...в Казахстане будет построено первое в истории человечества посольство для внеземных существ.

Якобы
власти Алматы уже предоставили земельный участок под строительство и присвоили дипломатический статус строению, которое там предполагается соорудить. Участок площадью несколько квадратных километров находится за пределами города, в ненавигационной зоне. Посольство необходимо для официальных приемов пришельцев и со временем принесет Казахстану огромную финансовую и научную пользу.

-
Инопланетная сверхцивилизация рано или поздно прибудет с миссией на Землю, - уверены инициаторы строительства посольства для внеземных существ. - Естественно, пришельцам нужно будет свое посольство, откуда они станут осуществлять контакт с землянами. Вот тут-то Казахстан и окажется впереди планеты всей. Соответственно, первые дипломатические контакты пришельцы внеземной цивилизации наладят с Астаной.

В
строящемся посольстве для инопланетян предусмотрены все условия: гостевые домики, конференц-зал, мобильная связь со всеми государствами мира, переводческая служба, теннисный корт, солярий, кинозал и Интернет.

Добавить комментарий:
Имя:e-mail:
Код:
Комментарий:
Комментариев: 13
09.04.2009 13:10:30 Sana
УФОлоги поверили )

http://www.allnewsweb.com/page6696692.php
18.04.2009 01:14:54 UFOManiacs
If this is so, then I would like to be a diplomat
UFOManiacs
18.04.2009 01:15:35 UFOManiacs
http://ufomaniacs.blogspot.com/
24.04.2009 09:14:25 sean
good for you guys!
24.04.2009 14:14:04 english
where is the english version of this site? how about spanish or german?
anything with western letters is better than this , I cant read it
24.04.2009 15:52:46 Englishman in New Alien York
The Republic of Kazakhstan in Central Asia is in the process of building the world's first alien embassy according to some local media reports. If these reports are to be believed, the authorities have already allocated a large plot of land in the city of Almaty for this ambitious project. Facilities to be built within the complex will include a guesthouse, theatre and translation service. A purpose built UFO landing pad and checkpoint will be attached to the embassy.

Kazakhstan's government believes open contact with aliens is imminent and by being the first nation to specifically create such facilities they are convinced they will reap enormous financial and economic rewards. The Kazakhstan Government also see this as a chance to demonstrate their nations forward thinking policies.

Currently it is generally accepted that aliens are making use of an underwater UFO base in the Caspian Sea which Kazakhstan borders. Fuad Gasimov, the head of neighbouring Azerbaijan's national Aerospace Agency has confirmed this to be the case and has gone on record stating the old USSR constantly monitored alien spaceships regularly entering the water but kept this a military secret. Gasimov himself was involved in this secret monitoring of UFOs when a department heat at the USSR's science academy.

In addition to this, numerous UFO sightings occur in Kazakhstan where it is believed aliens take an interest in their massive natural resources. As recently as last year a UFO was reported as having crashed into a river in Kazakhstan.

The head of Kazakhstan's space agency, Talgat Musabayev, is said to be heavily involved in the embassy project. Musabayev is an ex-cosmonaut who has spent many hours in space and is an ex-colleague of Gasimov. It is believed that he possesses a large amount of information on the aliens currently visiting earth.

Kazakhstan's acceptance of the reality of alien visitors to earth has won it the admiration of many ufologists, especially those in the west, who wonder when their countries will follow this example.
26.04.2009 18:41:30 Pleya
Where is the visual evidence? Pictures of the building & surrounding? Any pix of UFO above the Caspian Sea?
27.04.2009 10:10:04 IQXSORG
Bravo to the Citizens of Kazakhstan!

Thank you for the post and hello from Dayton, OH U.S.A.! IQXS sends you sincere good wishes for your excellent project and hopes your skies will be filled with incoming "visitors" soon! The world is watching! Kudos on being true future-thinkers, unafraid to challenge the status quo! We salute your efforts and wish you the best!

Ciao!
IQXS

This page has been Twittered at
http://twitter.com/IQXS
and shared with 535+ Twitter UFO enthusiasts
worldwide. We track the latest in UFO News,
Views, Pix and Vids. Come follow us!
27.04.2009 15:08:50 Max
don't be fool, this is just yellow newspaper's canard!
27.04.2009 16:45:30 Yasin
Я не знаю, если я считаю, что звучит странно иностранцев и НЛО существуют.
02.05.2009 02:46:57 Mário Rangel
There are more than 100 UFO buildings photos at http://www.viafanzine.jor.br/site_vf/ufovia/ufoarquitetura.htm